Polovině Čechů jedna káva denně nestačí, mladí ji ale pijí méně
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková. S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším inzerentem je L’or.
3/30/2024 7:55:00 AMKávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková. S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším inzerentem je L’or.
3/30/2024 7:55:00 AMFAST kanály jsou fenoménem, který se Česku prozatím vyhýbá. Divákovi přitom do jejich světa stačí stisknout pouze tlačítko na dálkovém ovladači.
3/21/2024 6:55:00 AMSledovanost televize v zemích visegrádské čtyřky se drží na úrovni několika hodin denně. Rozdíly jsou ale mezi jednotlivými generacemi diváků, ukazuje srovnání od Atmedia.
2/14/2024 11:40:00 AMZimní dovolenou plánuje v letošním roce čtvrtina tuzemské onlinové populace. Mírně převažuje rozhodnutí strávit ji v tuzemsku než v zahraničí. Data přináší výzkum Ressolution Group.
1/18/2024 7:05:00 AMPodle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen byl nejsilnějším inzerentem v segmentu alkoholických nápojů za poslední rok Pilsner Urquell.
7/19/2023 12:50:09 PMBezplatný online kanál InFast, který patří do rodiny programů Insight TV, je v České republice dostupnější. Nutností je připojení zobrazovače – televizoru nebo multimediálního centra – k internetu.
2/15/2023 1:10:14 PM